Spring outfit.

Så at strikkegenser og boblevest er tingen nå i vår, så jeg tenkte jeg skulle vise dere at denne kjerringa følger med tiden og er trendy. Her ser dere meg på morgenens tur med Charlie Chihuahua.  Boblevest og genser i glade vårfarger.

Men det er måte på hvor mange selfier ei kjerring kan gå å ta på gangveiene i nabolaget uten at naboene får litt mer å snakke om, så jeg bestemte meg for at resten av fotograferinga skulle foregå hjemme. Da kunne jeg og fåmed bilder av mer av kjerringa og. Da kunne jeg bruke Gamle Gubben Grå som fotograf.

Jepp, jeg vet jeg har hengepupper, og at jeg lar meg avbilde uten bh. Jeg er født i 1966. Jeg tror det er mange av oss som slenger rundt  i heimen uten bh en lørdag formiddag.

Bildet er ikke maks kvalitetsmessig. Lyset blir feil. Og ja, jeg har redigert det. Muligens jeg bare burde være glad til for at bildet ikke ble klarere. Jeg er ei kjerring født i 66, som sagt.

Ta nye bilder sier du? Vel, Gamle Gubben Grå er ikke så glad I å fotografere. I tillegg var det, til tross for vårsola, litt kaldt der ute på terrassen. Jeg var muligens ikke helt kledd for den lengste fotoseansen….

 

8 kommentarer
    1. Jeg ble glad av disse bildene jeg. Skikkelig fine farger…Gult og grønt = sprekt.
      BH kan man fint kaste vekk…Jeg bruker det på jobben, holder på å bli kvalt!

    2. Helt i influenser-stil her ja. Mangler bare hunden i armene. For du har jo en ekte influenser-hund. 😂 Bærbar. Bh, ikke innafor dørene her nei. Men sp fort jeg lukker opp døra 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg