Starte eget skjønnhetsmerke…..

Reklame. En klikkbar reklamelinke råsåpe fra Adlibris

Jeg har ramla helt utav bloggtopplista, så nå må jeg jo finne på noe.
Så da tenkte jeg at når Sophie Elise som har trona på toppen hele uka kan starte sitt eget skjønnhertsmerke, så kan vel denne kjerringa gjøre det samme.

Jeg vet ikke helt hvordan man går frem for å få sitt eget “brand”. Kommer sikkert av at jeg ikke vet hva et slikt brand er, men tipper det er noe slikt som merke. En serie produkter med mitt navn.  Siden Burberry allerede har en parfymeserie som heter Brit, så kan jeg ikke bruke det navnet….Jeg tenker serien min skal hete KJERRING.

Kjerring – hudpleieprodukter.  Det burde selgebra. Det er et stort marked, for det er en hel haug kjerringer der ute. Siden jeg jo ikke bruker stort av hudpleieprodukter selv, har jeg ikke noen merker jeg bare kan sette navnet mitt på og vips så har jeg et produkt.  Nei, jeg må nok lage de helt fra bunnen av.

Sophie Elise går for det veganske.  Jeg er jo ikke så gira på denne veganske trenden, og har ikke noe i mot dyr, heller ikke i maten.  Men når det kommer til noe jeg skal kline i tryne, trur jeg jeg holder slakteavfall utenfor kjelene når jeg skal trylle frem et skjønnhetsprodukt.
Sophie Elise liker raske resultater og glam.  Jeg liker og raske resultater. Og resultatet jeg tenker på da bør vise seg på bankkontoen min kanskje enda raskere enn i trynet. Hun skriver at det har vært en lang vei å finne de riktige partnerne, fabrikker, lukt, design. Så for å få raske resultater, sløyfer jeg partnere.  Desto større fortjeneste på meg.  Jeg dropper egen fabrikk sånn i startfasen.  Må da kunne komme godt i gang på kjøkkenet her hjemme. Lukt… ja den må jeg jo lukte meg frem til, litt av dette og litt av dette til det kommer – forhåpentligvis – ei lukt jeg liker.  Har både roseblader og masse urter ute i hagen, og siden jeg har bestemt meg for å holde slakteavfall utenfor tror jeg det med lukt skal gå greit.  Design.. Muligens jeg spør Datteren om et par tips. Hun er rå på design. Men forpakningene bør jo helt klart være resirkulærbare.  Jeg tenker jo på miljø, det er jo så trendy. Og siden jeg skal lage det på mitt eget kjøkken, så blir det enda mer kortreist og miljøvennlig enn Sophie Elise som produserer det i United Kingdom.

Dette tror jeg blir bra.  Både for meg, kjerringhuden og ikke minst bankkontoen.Hva jeg har tenkt å ha i gryta spør du? Vel jeg må vel bare prøve meg frem. Tenkte å begynne med denne, putte oppe i litt urter og forskjellig og ta det derfra.

Smelt-og-hell-opp såpe, 1kg

 

4 kommentarer
    1. Dette blir bra, og merket “Kjerring” er det vel ingen som har brukt på hverken skjønnhetsprodukter eller annet 😂, så kjør på!👍 Likte ideen om å holde slakteavfall unna, – vegansk eller vegetarisk er nok best ja.

    2. Jøss, nå ble kjerringa en såpekoker 😏(Uttrykket stemmer svært dårlig, men nå måtte jeg erte litt)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg