Sukk…..

Jeg vet ikke om det er mer komisk enn tragisk, men for femte dag på rad skal jeg sitte her og reflektere over en ukemey. Fattig trøst at det er en ny ukemeny. Sei i høstsaus og ørret i purresaus. Kan jeg si at det ikke er så veldig inspirerende uten at verken seien eller ørreten føler seg krenka?

I går da jeg klaget over at jeg måtte skrive om ukemeny for fjerde dag på rad fikk jeg et råd fra en leser om at jeg jo bare kunne ta for meg bloggen under meg på lista når slikt skjedde.
Hva tror dere bloggeren under meg har skrevet om i sitt siste innlegg? Ja, akkurat. Der ligger den bloggen og det innlegget som jeg har kommentert de siste tre dagene.
Jeg gir opp og håper på bedre lykke med plasseringen på morgendagens toppliste.

9 kommentarer
    1. Det var virkelig uflaks. Ignorere matbloggere enten over eller under deg på lista. Kanskje lage små nummer lapper med et tall på, og trekke lapp og slik se hvem som er på den lappen. Eller lage et nytt konsept. Man kan jo framsnakke den som ligger på plass nummer 50 eller 100.

    2. Jeg er her med et lite vennligsinnet vink om å tenke uttafor matboksen igjen, jeg. Det er sant å si ikke særlig lesverdig de innleggene konseptet ditt ofte leder til. Du sier jo selv at du mener bedre kvalitet på innlegg er veien å gå for økt interesse?

      For å illustrere mine tanker: du sitter med en ukesmeny, med minst to fiskeretter. Da svinser mine tanker til priser, og i disse dager velsigner KIWI oss med momskutt. Eller gjør de egentlig det?

      https://dinside.dagbladet.no/okonomi/det-er-jo-bare-bullshit/81946199?fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMQABHag6py1emtgr5h32bDqMCTB7OdvXIn_fiNhwvekBXLRzviUZCnwSAVCgTw_aem_WHEzT3O2gRbmIm6R3zMVQw

      Kanskje er det marginforsterkning vi har med å gjøre i stedet?

      Du er jo aktiv politiker og samfunnsengasjert, dyrere mat rammer oss alle som forbrukere. Jeg kan velge vekk Kiwi, men alle bor ikke sånn til.

      Det er mulig jeg har misforstått konseptet ditt fullstendig – men jeg står på at frie assosiasjoner kunne skapt mer interessante innlegg.

      1. Du har helt rett. Det er frie assosiasjoner jeg ønsker. Jeg må nok tenke mer utenfor matboksen. Disse innleggene er ikke blant de jeg er mest fornøyd med.
        Så takk for helt riktig påpekning. Her må skjerpings til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg