Sur tur

Våren er her. Hester på beite er et tydelig tegn på det. Men fy så surt det var ute! Skikkelig sur vind. Det ble ikke mye fotografering. Best å holde seg i bevegelse. Gå så en holder varmen.

Det ble 3 km. Sier meg fornøyd med det. Det var en del stigning så jeg fikk litt puls og pust. Da er visst treningseffekten sikret har jeg hørt.

Ikke det at jeg trener. Det vil jeg ikke ha på meg. Jeg bare går og holder meg i bevegelse for å oppnå målet mitt om å bli 100 år.

Det er gått å gå tur selv om vinden er sur. Da er det bare ekstra godt å komme inn igjen.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg