Tekopp og tastatur

I dag strømmer regnet ned utenfor Drømmehuset. Det føles godt. Skikkelig regn, ikke styrtregn. Dette trenger plenen, kjøkkenhagen og ikke minst skogen. Har vært utrolig tørt lenge nå.

Av de 7 bloggene over min på bloggtoppen er det bare 4 som har klart å fornye seg.
Vibbedille har vært på Ikea – på en lørdag. Det går nesten under betegnelse ekstremsport. Vibbedille er målrettet og klarte øvelsen på max 10 minutter. Det står det respekt av.

Monica har sett sola sige ned i havet sammen med gode venner.
Jeg så sola gå ned bak åsen i går mens jeg satt i kurvstolen på trammen.

Vivian har fått sti og ny platting ute i hagen.
I går ble vi et stort skritt videre i oppussingen av gangen. Nå mangler vi bare å ettermale litt og så få på nye lister. Yngste Sønn og Gamle Gubben Grå var flinke og sto på til rundt midnatt i går kveld. Jeg er så fornøyd!!! Utrolig smart ide jeg hadde med den Koreapanelen.

Bunny har vært på Pride i Oslo.  Flott å høre på alle medier for en folkefest det ble.

Ingen av disse innleggene fikk frem de helt store refleksjonene hos meg. Heller ikke de som ikke har kommet med noe nytt fikk det til å surre nevneverdig i dette kjerringhue. Nå brer lukten av varme rundstykker seg fra kjøkkenet. Jeg fyller tekoppen og gjør meg klar for frokost. Vi blogges.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg