Toppløs lørdagsvask….

Ingen ting setter så fart på vaskegenet mitt som at det er lørdag formiddag. Det måtte i såfall være at Storesøster meldte sin ankomst. Ingen storesøster i sikte, men vaskefilla danser over skrivebord og badeskap. Her skal det bli helgerent!

Hjemmeheklet fatafille gjør seg på blogg, og ja jeg har heklet den selv.

Lyshusene har kommet frem fra skapet. Det er oktober. Tid for stearinlys og fyr på peisen. Men tenning av lys og peis får vente.  Enda er det lenge til kvelds.

Når oppvaskmaskinen har blitt tømt, fullt opp på ny og står og durer fornøyd tar jec en tur ned kjellertrappa. Jeg har med meg moppen som våpen og har tenkt meg på jakt. Hybelkaninjakt.

Kjellerstua er liksom mannfolka i huset sitt domene, og desverre er de ikke jegere og heller ikke særlig kyndige med vaskefilla. Nå skinner gulvet på ny blankt og brunt, og lodotter som tilsammen langt overgår Charlie Chihuahua i størrelse har endt sine dager i søppeldunken.

Jeg bevilger ryggen en liten strekk etter gulvvasken, men snart er jeg i gang igjen.  Nå har også Gamle Gubben Grå funnet frem vaskefilla og det finnes ikke noe så demotiverende for en mann med vaskefille enn at kjerringa ligger på sofaen. Her er det best å komme seg i gang igjen!

Og til den som desperat har skrolla gjennom innlegget etter toppløs- bilder. Hvorvidt kjerringa eller Gamle Gubben Grå har på seg klær, ja det overlater jeg til lesernes fantasi…..

 

6 kommentarer
    1. Greit å gjøre lørdags vasken til en morsom greie.
      Du har vært effektiv.
      Jeg tok en runde i går siden vi fikk besøk.
      Og i dag har jeg sittet plantet i sofaen med strikketøyet.
      Det er også greit på en lørdag.
      God helg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg