Tradisjon tro

Jeg er som sagt ingen baker. Men jeg har liksom ofte stor tro på at jeg skal få til mangt et prosjekt. Og i disse førjulsdager flommer ukeblader og magasiner over av de mest spennende oppskrifter. Jeg elsker spennende oppskrifter! Og selvsagt går det ikke alltid helt etter planen.

Det du ser på bildet er kompost.

Det det skulle være var Karamellisert hvit sjokolade med havsalt. Eller uten havsalt da. Det ble liksom mislykka lenge før flaksaltet skulle tilsettes, så jeg droppa det. Sløser ikke med råvarene.

Jeg vet ikke hva som gikk galt. Jeg fulgte oppskrifta til punkt og prikke. Rørte i det hvert 10 minutt. Varmen på stekeovnen var sånn ca slik det sto. (Muligens 25 grader før mye, Max)…

Vel det er viktig med tradisjoner. Her i huset er det tradisjon at jeg mislykkes med minst et prosjekt. Så her er årets miss. Resten kommer til å gå på skinner.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg