Pleie meg selv litt.

Også i dag startet jeg dagen med å gå tur med hundene. Ja, etter at jeg hadde hatt tid i bobla mi med tekopp og tastatur. Frokost ble det litt dårlig med. Brødet hadde fått en grønn flekk i løpet av natta, og da går det i søpla for meg. Ble et par pølsebrød med rekesalat. Det får holde. Rester etter at ungene var på grilling på søndag.

Men så, etter tekopp og tastatur, frokost og en liten prat med Datteren bar det ut på tur.

Det var langt varmere i dag enn i går, og hvis målet for hvorvidt en tur er trening eller ikke er avhengig av om en blir varm, får puls og pust, så kan jeg melde at jeg kan krysse av på alle tre punkter. Og det enda jeg lot softshelljakka bli hjemme.

Tre kilometer i vakkert kulturlandskap ble det. Jeg sier meg fornøyd med det.

Etter en dusj dro jeg til byen. Nøt lunsj og litt kaldt drikke mens jeg studerte bylivet og tyv-lyttet til samtalen ved nabobordet. Tre godt voksne gubber som diskuterte gravemaskiner.

 

8 kommentarer

    1. Det er noen fordeler med knekkebrød også 😀 Godt med litt pleie. Jeg har vasket over noen gulv i all hast, og ellers gjort lite 🙂 Vært på kafe

    2. Pølsebrød er godt det…Bruker det som brødskive noen ganger jeg.
      Ta det man har!
      ..
      En flott dag hos deg og vakkert bilde med den kirken…Det var skyer og regn og sol i horisonten og håpet er lysegrønt..
      Så skildra livet og en kirke betyr mye også i et liv! Med dåp, konfirmasjon, bryllup! Ja, hele sirkelen..

      1. Det er Norderhov kirke.Jeg er føpt og konfirmert der. Det er faren min, to av besteforeldrene mine og et par av oldeforeldrene mine og Det er liksom “min kirke” selv om jeg ikke sogner til den

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg