Ukens spørsmål

Jeg får ikke så mange spørsmål på bloggen min, og de jeg får svarer jeg ut fortløpende, slik som hva jeg skulle gjøre med nattbordene jeg fikk. Om jeg skulle male de eller fjerne malingen.  Men Isabell får mange spørsmål, så jeg låner henns spørsmål fra hennes spørsmålsrunde. Smart ikke sant?

Hvor mange behandlinger med laser må til for at alle hårene under armene blir borte?
Dette har jeg ærlig talt ikke peiling på.  Ikke er jeg så plaget av hårvekst heller.  Jeg har prøvd å google, men det avhenger av mange faktorer.

Er det fortsatt noe mellom deg og Gale Gubben Grå?
Ja, vi er fremdeles gift.

Hvor har du lyst til å reise resten av året?
Hvor jeg har lyst til å reise og hvor jeg faktisk skal reise er to forskjellige ting.
Jeg har lyst til å reise veldig mange steder.  Tror det er ekstremt få steder jeg ikke har lyst å reise til., eller hadde takket nei hvis muligheten bød seg Nord-Korea og Antarktis er to av de.
Den eneste reisen jeg har planlagt er en tur med Nordlandsbanen i august.

Hvordan er det å trene igjen?
Forstår ikke spørsmålet.
Jeg trener aldri!!

Litt rart spørsmål, men går du på p-piller?
Jeg er 52 år. Jeg går ikke på p-piller.

Hvor ser du for deg selv om 10 år?
Om 10 å!r er jeg 62år., snart 63.  Jeg bor fremdeles i Drømmehuset, og er fremdeles gift med Gamle Gubben Grå.  Jeg har fått et par barnebarn.  Jeg jobber fremdeles på røntgen hvis jeg ikke har blitt statsminister eller i det minste stortingsrepresentant  eller kanskje ordfører?  Hvem vet?

Føler du noen ganger at du er presset til å dele annonser?
Nei. Jeg føler meg svært sjelden presset til å gjøre noe jeg ikke selv ønsker – og jeg deler ikke reklame

Kan du prate arabisk?
Nei. Jeg rater ikke arabisk. Men jeg skulle ønske jeg kunne det under valgkampen for 4 år siden. Jeg var med på en paneldebatt  i den Palestinske kulturforening tror jeg det var, et arrangement for flere innvandrergrupper. Der var det en som holdt flere innlegg med mange følelser på Arabisk.  Av gestene, ansiktsuttrykk og tonefall forsto jeg at dette var en folketaler av rang.  Tolken ga oss ikke-arabisktalende kortversjonen, men jeg skulle ønsket at jeg virkelig hadde forstått hele talen – ikke bare innholdet.  Jeg sa det til Den Halvgale Perseren dagen etter.  At jeg skulle ønske hun hadde vært der og simultant-tolket.

Hvorfor er du ikke så aktiv på YT lenger? Elsker å se på videoene dine
Etter litt tankevirksomhet forsto jeg at YT  betød You Tube. Vel… Jeg håper det ikke ligger alt for mange klipp med meg på you tube…. Jeg ha aldri aget en Vlogg.

Har du kjøpt en leilighet til over 10 millioner?
Det har jeg som Isabell ikke råd til.

Håper du ble litt klokere nå.
Vi blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg