Ut på tur…

Jeg har vært ute og gått tur i dag. Godt å bevege seg litt. Gjorde godt for ryggen og, tror jeg.  Akkurat nå er den vond, men nå har jeg vært i aktivitet en stund. Blir sikkert bedre etter en liten strekk.

Det synes ikke så godt på bildet øverst her, men det har kommet mye snø – og det snør fremdeles. I det minste kom det noen lette fjoner mens jeg var ute  Det er nok nå. Nok i massevis. I Hemsedal har det vistnok blitt satt ny snø-rekord. Det har ikke kommet så mye snø på 100 år.

Holder det seg kaldt uten mer nedbør kan jeg holde ut en ukes tid eller to med snø på bakken.

Det er jo litt fint med snø og. Lunt liksom. Denne hekken er nedten helt borte på grunn av brøytekant og snø på toppen. Et annet sted lenger borte i veien her var snøen helt opp til toppen av stakitt-gjerde. Det var bare såvidt toppen av gjerdet stakk opp av snøen.

Det var godt med en tur ut, bevege seg litt og få litt frisk luft. Jeg tror jeg trengte det.  Ikke bare ryggen, men psyken og.

6 kommentarer
    1. Ja, det er godt for både kropp og sjel å komme seg ut og gå! Jeg har begynt med det jeg også, inspirert av både deg og Solliv. 👏

    2. Deilig med tur og bra med snø hos dere…Her kom det snø i natt…bare klin og sørpe nå..
      Men jeg har gått tur/retur jobb – så fornøyd jeg..
      Beste som er det vettu…Komme seg ut..Godt for hodet det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg