Vårfornemmelser

I innlegget Frisørbesøk og Iransk gryte. skrev jeg at jeg måtte prøve å komme meg ut i dag. Overvinne dørstokkmila og komme meg på en litt lengre tur med Charlie Chihuahua enn bare den vanlige runden her hjemme.

Det har jeg nå gjort. Det ble ikke den lengste turen, bare litt over 3 km, men jeg fikk pust og ble varm. Så da har turen hatt treningseffekt. Eller at jeg er i utrolig dårlig form. Det ene utelukker antakeligvis ikke det andre. Jeg mener er man i dårlig form får man vel i høyeste grad en treningseffekt?

Det var godt å se at det våres på mine kanter av landet. Jeg hadde nesten begynt å gi opp håpet. Men i dag kjente jeg vårsola varme, så bar asfalt på gangveiene og små bekker mrd smeltevann der jeg gikk. Utrolig godt!

Ble nesten i ekstase da jeg så noe grønt under noen trær. Ok, det er tyttebærlyng fra i fjor, men det er grønt!

6 kommentarer
    1. Heldige dere!🤩
      Jeg hadde nesten glemt hvordan barmark ser ut…
      Treningseffekt er det utvilsomt å komme seg ut på tur.👏🏻👌🏻

    2. Så bra at våren kommer og du har kommet deg på tur, deilig å føle at sola er på vei..
      Da er det bare å trene på videre vet du, formen komme ikke av seg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg