Vil du være med?

I dag skal jeg ut på tur. Ikke bare lufte Charlie Chihuahua en tur i skogen, men ordentlig tur. Reise om du vil. Jeg skal til hovedstaden i helgen, og jeg skal sove på hotell! For en staket stund skal jeg få føle meg aktiv og levende igjen. Litt sånn som i mitt gamle liv. Jeg gleder meg utrolig mye.  Dette trenger jeg!

Jeg skal på en samling med Rødtmedlemmer fra hele Norge. “Vendepunkt” kalles konferansen og det beste av alt; Vi reiser en tre kanskje fire stykker fra Ringerike. Skal møte de andre om halvannen time. Å, dette blir bra!

Hvor mye jeg får blogget i løpet av helga vet jeg ikke. Det vil helt klart ikke være det som har høyest prioritet. Men jeg vil forsøke å gi dere et innblikk i Rødt-livet.  Kanskje er vi ikke så skumle, så radikale og så farlige som mange tror.

Men nå må jeg stikke. Må pakke litt og ta en dusj før jeg stikker for å møte de andre.

10 kommentarer

Siste innlegg