Første snøen

I dag kom den første snøen.  Et tynnt hvitt lag la seg på bakken, og jeg liker det IKKE:  Det blir glatt,  og jeg er ennå mer redd for å ramle.  Med et bein skrudd sammen med pinner, skruer og plater på kryss og tvers er jeg jo redd for å slå noe ut av stilling. Når jeg i tillegg er klar over at jeg klarte å knuse øverste delen av leggen i 11 deler bare ved å skli i en leirekladd, er det klart en blir litt betenkt.

 

Så som det fryktløse mennesket jeg er, tok jeg med meg Kjøteren og Gmle Gubben Grå og bega meg ut i skogen.  Det gikk bra. Ingen fall, og kneet er like helt, men dog ganske vondt. resten a dagen ble det sofaen forran peisen med benet høgt. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg