6 dager igjenn til ferie…

…og jeg har fremdeles klart å holde meg på beina….

Litt engstelse i heimen på at jeg skal falle å knekke ett eller annet og ødelegge ferien slik jeg gjorde i fjor.  Men vi krysser fingrene og håper det går bra noen dager til.

Denne søndagen gikk jeg i hvit “pysjamas” på jobben.  Neste søndag skal jeg rusle rundt her i sid kjole og små-sko og nyte livet.   De rike og berømte, også meg, Gamle Gubben Grå og ungene.  Det er sprøtt, det er uvirkelig. Det er fantastisk spennende og jeg gleder meg så.

Å glede seg til en reise, er en del av reisen.

Bildet er lånt fra Google, men snart skal jeg ha mine egne bilder fra denne litt myteomspunne byen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg