4 dager til ferie…

Regnet bøtter ned.  Da jeg brukte fridagen til å gå en lang tur med Kjøteren var vi våte som to druknede katter begge to.   Jeg liker egentlig regneværsturer, men hadde ønsket meg litt sol på fridagen min. Det hadde vært så godt å fått unna litt hagearbeid før vi drar på ferie.  Kan jo være full vår når vi kommer hjem, og da har vi mer enn nok å ta tak i.

Gamle Gubben Grå har fyrt opp i peisen, og det er bare grått og trist ute.  Du hvor deilig det skal bli med sol, varme og noen dager fri.  Spennende fototurer i en spennende by. Kanskje små utflukter til spennende steder i nærområdet.  God tid sammen hele familien.  God mat, deilig vin og late kvelder. 

Så skal jeg komme hjem full av energi. Klar til å ta fatt på styresaker, lønnsforhandlinger 1. Mai taler og alle andre utfordringer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg