09.04.2014

Regnet høljer fortsatt ned, og i dag nekta Kjøteren å bli med på tur…..  Fikk da lurt han med meg til slutt, men nøyde oss med en litt kortere tur.  Men om tre dager blir det forhåpentligvis sol og varme og spennende spaserturer med kameraet for meg. Gleder meg.

To fridager har blitt brukt godt. Både husarbeid og hvile har det blitt tid til.  Jeg har og fått skrevet en del på påskekrimmen til jobben, men tror det må noen sene nattetimer til for at den skal bli ferdig innen arbeidsdagen starter på fredag.  Litt er det igjen som må gjøres før vi reiser i tillegg til påskekrimmen, men det skal nok gå greit.  Påsketurnusen godkjennes i morgen hvis arbeidsgiver har rettet de tingene jeg påpekte, det samme blir årsmøteinnkallingene. IA møtet og jobb-lunsjen.

Årsmøte begynner om en snau time, så det går greit,

Dagvakta tar jeg på fredag sammen med å vaske over huset å rydde kjøleskapet.. Da pakker vi og koffertene. Klærne er vasket. K

Kaffeavtalen og Naturvernforbundet får vente til etter påske, og kronikken, 1.mai talen og innlegget til kommunestyret kan jeg jo like godt skrive på en terrasse i Frankrike?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg