Frodiths fotoblogg dag 8

I dag er ordet TO

Har tenkt lenge over denne oppgaven.  Lett mentalt gjennom arkivet kitt, og var og en tur ute med fotoapparatet uten at jeg fant det rette motivet. …  Dette var ikke lett.. Tilslutt bestemte jeg meg for dette bildet. Riktignok ikke tatt av meg, men muligens av min far eller en ungdomsvenn av mine foreldre.

Disse to sportye damene er Mamma og hennes venninne.  Bildet er tattunder en hyttetur på hytta til Pappa en gang på slutten av femti- eller begynnelsen av sekstitallet.
Hytta ble siden bygd om og var barndomshjemmet mitt. 

4 kommentarer
    1. Herlig bilde! Jeg synes det er så gøy å se på bilder fra tidligere tider 🙂
      Annerledes klær, omgivelser og ikke minst så ser det så idyllisk ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg