Storm i et vannglass

Lokalavisa kan det å gjøre en fjær til fem høns.
I går klarte de å hisse meg opp med å antyde at Røssholmstranda burde selges til privat aktører.  I dag ble det kjent at kommunen forhandler om en avtale med Røde Kors for videre drift av stedet.  Med Røde Kors som driver vil jeg anta at allmenhetens interesser vil bli ivaretatt  og at jeg også i fremtiden kan glede meg over det flotte stedet og roen og freden som jeg finner der når alle badegjestene har forlatt stedet.

Litt senere i kveld ble det også kjent at nå er toalettene atter åpne. Kommunen vil sørge for daglig vask, og HRA vil tømme søppel to ganger i uka frem til avtale med Røde Kors forhåpentligvis er i boks. 
Altså masse energi på en sak som lot seg løse enkelt og greit.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg