Ny PC

Endelig tilbake på en PC som virker!
Den gamle PC en har lenge vært kranglete.  Vi har lenge vært uenige om jeg trenger å installere Windows 10,  Fordi jeg har holdt hardt på mitt og ment at jeg som eier er sjefen, har den gamle PCen surnet mer og mer.  Det har dukket opp feil på feil.  Den har blitt så sein at bare å komme inn på nett i det hele tatt har vært bortimot en dags arbeid. Jeg er ikke noe spesielt tålmodig med elektronikk som ikke virker så det har vært mye ærgelse, sinne, frustrasjon og blodtrykkstiging.  Jeg har lurt litt på å spørre min gode venn PC guruen til råds, men har drøyet litt. PCn er gammel. Kanskje på tide å kjøpe ny?

Den endelige avgjørelsen ble tatt forrige helg. Da jeg kom hjem etter en alle tiders arbeidshelg på hytta og fant ut at PC n hadde benyttet tiden alene hjemme til å slette hele harddisken min, så var nok mer enn nok.  Når den da og var så treg at det å søke på Finn ble en umulighet så var PC ns dager talte. Og i dag fikk jeg rota meg innom en Expert butikk og kjøpt ny PC. (Expert har inngått tariffavtale nå, så det er greit å gå dit igjen)

Deilig å være tilbake på en PC som virker.

PS jeg vet at slike elektroniske dingser ikke har egen hjerne eller vilje, det bare virker sånn.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg