147.735 klikk….

Nei. Det er ikke jeg som har oppnådd det  svimlende antall lesere. Det er Martinehalvs. OBS obs  folkens, ung og gammel, gå inn og les denne jentas innlegg fra mandag kveld https://martinehalvs.blogg.no/na-har-det-klikka-for-oss.html

Det er det beste innlegget jeg har sett trone  på lista på utrolig lenge, og i tillegg er budskapet utrolig viktig.  147.735 lesere. Hun utkonkurerer de andre på lista totalt. Hun har tre ganger så mange lesere som dem (og  godt over ufattelige ett tusen ganger så mange lesere som meg.) Her snakker vi toppblogger av rang.

Budskapet er og utrolig viktig. Et blogginnlegg mot mobbing og utestenging skrevet i en direkte og klar tale av ev ung voksen.  Søknadsskjema for å være med og rulle med en russebuss hvor du skal fylle ut vekta di og hvor seksuell erfaren du er!  Her snakker vi om jenter under 18, de som ennå ikke er russ.   Russ som ikke får være med på russebusser fordi de ikke har nok følgere på Instagram!
Egentlig er det så tragisk at det bare er til å le av. Men dessverre er det slik mange ungdom vurderer hverandre, og ikke minst seg selv.
Jeg var ekstremt lite kul da jeg var ung, og det var ille.  Men det er tusen ganger så ille å være ukul i dag.
Skjerpings folkens.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg