Helt i ro under pelspleddet

Det er ikke mye jeg har stukket hodet frem fra pelspleddet i dag.  Jeg har tenkt å kjede basillene i hjel.
Måttebare kjøre Eldste Sønn på jobb. Han satt bare ved spisebordet og så trøtt ut lenge etter at bussen hadde gått.
Så måtte jeg bake litt sjokoladekake. Yngste Sønn er hjemme noen dager til, så jegkan skjemmehan bort litt til.  
Ja, også måtte jeg jo betale regninger.  Har ikke prioritert det de siste ukene i desember, og vips forsvant 17.000 fra kontoen.

Men ellers, ellers har jeg ligget ganske så rolig under pelspleddet på sofaen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg