Påskeegg avlevert.

Det er noe nostalgisk med papp-påskeegg fylt til randen av godteri.  Og i år hadde jeg bestemt meg for å gi slike påskeegg til Mamma og Pappa.  
Som de som jevnlig leser bloggen min har fått med seg var jeg ganske så sur på onsdag da jeg fant ut at hele Hønebyen var utsolgt for papp-påskeegg- 
Men snille Lillian reddet påsken, og sammen med gjenbruk av påskeegget vi hadde fått av de som låner bilen vår når de skal på Harry-tur, ble det påskeegg både til Mamma og Pappa.
Begge eggene ble fylt til randen av yndlingsgodteriene deres. 
Så var det bare å leke påskehare, og sprette av gårde for å levere påskeegg.
I går spratt jeg avgårde til sykehjemmet og ga Mamma påskeegget sitt.  I dag var jeg hos Pappa og lekte påskehare og ga han påskeegget hans.  Påskeeggene ble tatt godt i mot begge stedene.  Selv om de begge har fylt 80, er man aldri for gammel til å få påskeegg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg