NÅ er det ferie!

Da er det FERIE!!!!

En skulle kanskje ikke tro at det skulle bli så godt med ferie. Jeg har kun arbeidet i to måneder, og arbeider bare 60%. Men tro meg, det føles helt himmelsk at det nå er ferie og jeg kan glemme klokka og fylle dagene med akkurat det jeg vil.

Min glede over ferie har ingen ting med jobben å gjøre. Jeg trives her på omsorgsenteret, og jeg trives med å være I aktivitet. Likevel – det blir deilig med ferie.

Forhåndspostet innlegg lagt til publisering nøyaktig når ferien starter.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg