25% på Nelly….

Reklame | Ellos

 

Hei, elsklinger. Jeg kan gledelig fortelle dere at hvis dere klikker dere inn hos Isabell Raad, så får dere rabattkode til Nelly, og hun tjener flust av gryn hvis dere bruker den.  Så løp og kjøp!  Eller du trenger ikke løpe. Du kan sitte i ro og fred hjemme og svi av tusenlapp på tusenlapp på netthandel.  Og det kan du kose deg med helt frem til neste tirsdag.  Det er digg det! (Ikke minst for Nelly og Isabell Raad.)
Hvis dere derimot klikker dere inn på bildene under. er det jeg som blir lykkelig og glad og bittelitt rikere.

Puma//Ellos//Ellos

 

13 kommentarer
    1. Ha-ha, får ikke lurt meg nei 😀 Jeg handler sjelden uprøvd 😉 Det er noe “kødd” med bloggen min i dag, så jeg får ikke blogget skikkelig en gang i dag. Får ikke logget inn via pc-en. Håper det går over… lettere å kommentere også om man er innlogget 🙂 Ha en fin dag!

    2. Må nok bli ørlite slankere skal jeg handle på nett gitt 🙂 Men når jeg tenker meg om, så venter jeg pakke i posten…skulle ha kommet i går. Men det er en mobiltelefon jeg går og venter lengselsfullt på 🙂 Ikke en kjole eller en badedrakt.
      Men den badedrakten du har bilde av her, for oss lubne jenter, den var fin 🙂

    3. Må være deilig å skrive om andre enn Sutrejævel – unnskyld mener selvsagt Kokkejævel – for en gangs skyld 😀 Tror nok du slipper at Isabel Raad eller Anna Rasmussen kommer inn her og kjefter på deg! 🙂
      Klikker meg inn på linkene dine, håper du tjener litt på den morsomme bloggen din!

      1. Jeg skal innrømme at jeg er litt letta når noen andre er øverst. Samtidig er innlegg som det Isabell hadde i dag kjedelige å kommentere eller lenke til kjerringlivet mitt.
        Kokken har jo sagt at han aldri mer kommer til å kommentere bloggen min, så da regner jeg med at han ikke kommer til å skjelle meg ut i fortsettelsen – samme hva jeg skriver. Et løfte er et løfte, selv om jeg tror det var ment som en trussel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg