53 år uten snus….

Hvis det er noen som ikke har fått det med seg, så har Kokkejævel blitt snus-fri.  Det skjedde for 14 dager siden, og han har vel nevnt det i samtlige 30 innlegg siden den gangen.  Eller, forresten er han ikke snus-fri.  Han har bare sluttet med snus med nikotin.  Han langer fremdeles innpå med nikotinfri snus som han av alle ting heller masse chilipulver over.
Jeg har vært snus-fri i 54 år.  Men jeg tror det er første gangen jeg nevner det på blogg.

Ellers har Kokkejævel felt et tre. ei tynn og hengslete bjørk.
Jeg har og hugget noen trær i mitt liv. Ikke så mange og ikke så store.  Skal ikke skryte på meg noen tømmerhugger karriere.

Katta til Kokkejævel er blitt rusa på Syrin?????
Googling viser at det går an.  Aldri hørt om.

Så poster Kokkejævel et bilde av Kjærest og kommer med en “morsomhet” om kløft…
Hvorfor leser rundt 30.000 mennesker dette mølet hver dag?

10 kommentarer
    1. Jeg gav opp for en tid tilbake når det ble mye “bæsj og promp” i overskriftene, hvis du bruker clickbait så bør det i alle fall være noe substans i det du skriver i selve innlegget. Han skrev med mening i i oppstarten, men tror han har “skrevet av seg” det meste – så jeg bare fjernet ham fra blogglista mi og tror ikke jeg har gått glipp av noe 😉

    2. Tror det er samme mekanismen som slår inn. Som da NRK sluttet å sende Dynastiet på åttitallet. Mennesker uten noe særlig eget liv ble emosjonelt knust. Familiene i Dynastiet var blitt Sjybertvenner. De samme menneskene som på en måte er blitt avhengig av deg og dine.

    3. Haha … feilsendt… den skulle til Kokkejævel 😂 Som har deg som clickbait. Tror du må forlange roalities

    4. Jeg følger Kokkejævel hver dag. Eneste faste bloggeren «min». Han skriver om livet på godt og vondt, får frem både latter og tårer. Uten tvil den bloggeren jeg setter høyest. Han har en gullpenn i sin hånd………

        1. Nei, det var ikke det. Ingen bloggere kan vel skrive interessante og flotte innlegg hver dag. Noen ganger er det han skriver kjedelig , det er jo sånn dagene er . Ingen har bare interessante ting og komme med. Har kikket innom andre bloggere, hjelpemeg for et « møl» . Det er reklame for ditt og datt og sminke og klær i alle former…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg