58 år i dag

Det var nok alderen som tynget da jeg skrev innlegget Litt lett klaging på morgenen…
Jeg har nemlig blitt ett helt år eldre i løpet av natten. Sånt setter spor, og ei 58 år gammel kjerring med diverse helseutfordringer kan fort føle at alderen tynger.

Nå har sola begynt å skinne. Jeg har vært ute med hundene både en og to ganger. Den obligatoriske morgenturen, og så har de vært med meg på epleslang.

Eller epleslang og epleslang, det må vel kalles lovlig eplehøsting når eple-eieren ringte før klokka 8.30 i dag og nærmest beordret meg til å hente meg noen epler. Høvdingen er fremdeles høvding, men jeg hadde faktisk tenkt å plukke epler. Det sto på lista over dagens gjøremål.

Nå tenkte jeg å unne meg litt Roquefort-terte med løkkompott. til lunsj. Har man bursdag, så dkal det nytes!

20 kommentarer

Siste innlegg