Kjerringa som reality-stjerne..

Det er viktig å synes hvis man ønsker å slå seg opp som blogger eller influenser har jeg forstått.  Og helst bør man være på TV, gjerne da en slik realityserie. Vel avslappet kan jeh krysse av at det å komme på TV, ja det opplever jeg jevnlig. Faktisk deltar jeg som regel på et par direktesendte program nesten hver måned. Tror dere meg ikke? Sjekk ut den populære kanalen “Ringerike kommune  web-TV.” Jeg er med I de fleste episodene fra kommunestyre så vel som Hovedutvalget for Helse Omsorg og velferd.

Å omgås kjendiser er en helt naturlig ting for meg. På bildet poserer jeg villig sammen med Jan Davidsen, en avdanka LO topp som ønsket så inderlig en selfie sammen med meg. (Eller var det omvendt? Samme det.)

Regner med at mange husker bildet fra valgkampen I høst. Som for så mange andre influensere før meg avstedkom bildet mer debatt om puppene mine enn om Davidsen og innholdet i innlegget. Samme det.  I Rosabloggernes tidsalder var det og ofte mer fokus på pupper enn innhold.

Jeg har trua jeg. Trua på at sponsorene snart står i kø. Om ikke annet for å sponse en ny bh.

 

 

5 kommentarer
    1. BH er oppskrytt – bruker det mindre og mindre selv jeg….
      Husker det drama der ja, kommentarfeltet glødet! Samma det, du er på TV!

    2. Jeg går vanligvis uten BH. På trening føler jeg for sportsbh. Litt ekkelt når brystene hopper og danser i utakt.
      Og når jeg skal på byen er det om å gjøre at puppene viser seg frem på beste måte.
      Jeg er foresten glad i puppene mine. Alderstillegg siden jeg var flat som ei pannekake til jeg var over 40 år.

    3. En god bh er gull verdt! Jeg har ikke spesielt store pupper, men føler meg ikke vel uten bh 😊 Kroppen blir liksom litt penere om noe støtter opp 😉 De fleste av oss kjøper også feil str, så det er lurt å få litt faghjelp v kjøp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg