Ukas spørsmål

Som jeg skrev tidligere i dag så må jeg jo svare på ukens spørsmål som Sofie Nielsen har på sitt blogginnlegg. Det folk lurer på om Sofie lurer de sikkert også på om kjerringa ikke sant?

Har du noen faste rutiner som du må gjøre hver eneste dag?

Jeg må starte dagen med å skrive “arbeidsliste”, fordele hvem som skal ha ansvar for oppvasken  middagslaging, hundelufting etc den dagen. Jeg er et liste-menneske.

Så må jeg blogge litt. Kopp te hører også med.

Har du datet noen etter at du ble singel?

Jeg er ikke singel. Men håper på en aldri så liten kafe-date med Gamle Gubben Grå i ettermiddag

Hvordan klarer du å ikke forelske deg om du møter/henger med en gutt?

Jeg har en hel haug med gode guttevenner, eller gubbevenner om du vil. Det har jeg alltid hatt. Jeg faller liksom ikke for alle jeg snubler over. Er ikke så desperat.

Hva tenker du om at så mange legger ned bloggene sine?

Jo flere som legger ned bloggen, jo enklere for meg å nå toppen.

Den utviklingen vi ser nå med en helt annen type blogger på topplisten gjør jo bare bloggkonseptet mer spennende. Jeg har spådd denne utviklingen lenge.

Har du blitt såret/hatt kjærlighetssorg over noen etter at du ble singel?

Nok en gang, jeg er ikke singel.

Såret tror jeg vi mennesker kan bli hele livet, uavhengig av om vi er i et forhold eller ikke.

Er du tilgivende?

Ja, det mener jeg.  Men samtidig er det ikke alt man kan tilgi. For å få tilgivelse bør man vel og vise anger?

Hva tenker du om rasister?

Det er et veldig langt svar på det. Men jeg skal gi deg kortversjonen. Jeg ønsker via informasjon og kunnskapsspredning å bekjempe rasisme. Hva jeg tenker om rasister? Vel..  jeg tror de fleste egentlig mest føler på fremmedfrykt. Frykt for det ukjente. Det er er relativt vanlig tankemønster hos mennesker som ikke er så trygge på seg selv.

Hvilke TV-programmer kunne du tenkt deg å være med på?

Har ingen store drømmer om å komme på TV.  Det måtte i så fall være en politisk debatt.

Hvordan ser en normal treningsuke ut for deg?

Forstår ikke spørsmålet.  Det er ikke normalt for meg å trene.

Ville du helst datet noen som var kjent, eller en som var helt ukjent?

Har aldri drømt om å sole meg i glansen til en kjendis

Er utseendet viktig for deg?

Nei

Hva hadde du gjort om du hadde blitt gravid nå?

Fått sjokk.

Kunne du tenkt deg å flytte tilbake til Krøderen?

Nei

Hva gjør deg lykkelig om dagen?

Jeg er lykkelig fordi jeg er i ferd med å finne tilbake til meg selv.

Hvor trener du?

Forstår ikke spørsmålet

6 kommentarer
    1. Dette er virkelig veldig morsomt! Det blir så latterlig når du, en godt voksen dame, om jeg må få lov å kalle deg det, skal svare på spørsmål fra 11-åringer til en 25-åring, som er på modenhetsnivå som en 16-åring. Det er godt at for de fleste kommer visdom med alderen. Men, som vi vet, for en del kommer alderen helt alene… 😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg