Kjerringa blir ny.

Sminke og skjønnhet gir klikk på blogg har jeg forstått. Så her om dagen da jeg var innom Normal kjøpte jeg meg en pakke med ansiktsmaske. Nå skal kjerringa bli riktig så lekker. Hud som en ungdom og ikke en eneste liten rynke

Jeg benyttet anledningen i dag når jeg var alene hjemme. Smurte meg inn med geleen i posen. Den ble raskt til boblende skum. Dette var en boble-maske må vite.

Lot skummet virke litt før jeg tok og masserte og skylte godt. Etter en kjapp dusj er jeg nå klar og fresh til å kaffelere med Datteren. Og huden, huden i ansiktet er nesten like myk som på ei barnerumpe.

4 kommentarer
      1. Ja. Da vi var I Kroatia for mange år siden ble Yngste Sønn veldig solbrent. Det kom da ei lokal dame bort til oss på gata, pekte på gutten og sa noe vi ikke forsto. Tydelig at hun ikke snakket engelsk. Litt senere samme dag traff vi damen igjen på matbutikken. Da hun fikk øye på oss hentet jun resolutt noen beger yoghurt og plasserte i handlekurven vår mens hun pekte på huden til Yngste Sønn.
        Vi forsto da hva hun mente.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg