Arbeidsdagen er over

Januar kan være vakker, tross snø, is og kulde. Bildet over tok jeg når jeg gikk fra jobben til bilen i ettermiddag.  Selv om detbare er 500 meter synes jeg jeg er heldig som får en liten rusletur elvelangs morgen og kveld. Det gir meg ro i sjelen.

Ro i sjelen det kan komme godt med, for når jeg sjekker telefonen er det nok av folk som har forsøkt å komme i kontakt med meg. Partikollegaer som sender møteinnkalling, NAV som maser og Datteren.  Jeg tar det viktigste først, Datteren. Møteinnkallinger skal bare legges i kalenderen og NAV trenger ikke svar før senere.  Klokka er 16, de har sikkert tatt kvelden.

Ved å prioritere Datteren fikk jeg plutselig kjøreoppdrag. Kos det, men vips så var 2 timer av ettermiddagen forsvunnet.

Nå blir det bare en tur innom matbutikken og så hjem og lage middag.

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg