Auksjonsfunn

Som noen av dere kanskje fikk med dere var Gamle Gubben Grå og jeg på auksjon i går, og jeg svei av fem hundre kroner.  Så nå tenkte jeg å vise dere hva jeg kjøpte.

Jeg kjøpte denne gamle tønna her.  Den skal stå på trammen, eller terrassen. Trammen nå i høst og vinter, så får vi se hva det blir til neste sommer.  Den er litt slitn, trenger litt pleie, men jeg tror den blir bra til mitt bruk. Jeg skal olje den litt og fikse litt på de tønnebånda, men den skal beholde sin rustikke sjarm.

Dette kjøpet gjorde meg lykkelig! Jeg har ønsket meg tønne lenge.  Og nei, jeg brukte ikke alle de fem hundre på tønna. Den fikk jeg for hundre kroner, noe som i mine øyne var et røverkjøp.

Hva jeg kjøpte for noe mer? Vel følg med, følg med.

 

9 kommentarer
    1. Artig med den tønna.
      Vi har revet ett gammelt skur her på hytta, og inni der fant vi en tilsvarende tønne. Den er litt lysere i treverket, og min mann mener den ble brukt til å ha mel i til dyrene den gangen de hadde gård.
      Den må vi ta vare på skjønner jeg.
      Spent på resten av kjøpene dine.

    2. Så gøy og så flott tønne. Denne er jo super – tenk alt du kan trylle med den. Jeg skjønner det kribler for å sette denne i stand. Gleder meg til å se at du er kreativ! Spent på hva annet du kjøpte jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg