Barnebarn ?!?

Jeg steg fra en 51. plass i går til en 49. plass i dag. Det går endelig den rette veien. Men 519 sidevisninger….   Her må man finne på noe.
Heldigvis er det Kokkejævel som er på topp. Han er jo god til å lage overskrifter som gir sidevisninger.  Det er ikke for ingenting at jeg kaller han Klickbitenes Konge.  Og Kokkejævel, det er ment som et komplement.  For det er vel det toppblogging dreier seg om, å få flest mulig sidevisninger? .
Selvsagt må man ha et budskap i tillegg til en god overskrift for å holde på leserne og få de til å komme tilbake dag etter dag.  Man forblir ikke på toppen uke etter uke, måned etter måned uten et innhold som selger.

Vel, Kokkejævels overskrift i går  var “Tvillinger?!”.   Jeg kunne selvsagt ikke kopiere den.  Jeg mener, mulig noen av dere er litt trøtte en søndag morgen. Men å få dere til å tro at denne kjerringa som for lengst har passert middagshøyden skulle vente tvillinger, ville nok bli i drøyeste laget.  Og til dere som lurer, Kokkejævel venter ikke tvillinger.  Men der var overskriften mer sansynlig, i og med at han venter barn.

Så overskriften min ble “Barnebarn?!?”
Og de mest oppvakte av dere forstår nok at jeg, så vidt jeg vet, ikke venter barnebarn.
Men kanskje overskriften gir meg noen sidevisninger og bringer meg oppover på bloggtopplista?!?

 

4 kommentarer
    1. Det er ikke barnebarn på vei her heller, og jeg håper mine håpefulle venter til de i alle fall er ferdige med utdannelsen før de setter i gang med å gi meg barnebarn. Ikke har de kjærester heller, såvidt jeg vet, og hjemmekjære er de begge, så det kan nok bli en stund til ja 🙂
      Godt du kom deg litt oppover igjen. Det er der du hører til 🙂
      Gode søndagen til deg og dine ♥

      1. Eldste vår er snart 30. Alle er de ferdig med studier og i arbeid. Men kjærester har de ikke som jeg vet om, så da er det kanskje greit at det ikke er noen barnebarn på vei. (Selv om jeg kommer til å bli en fantastisk bestemor)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg