Best i test.

I ettermiddag, etter jobb, skal jeg roe helt ned. Jeg trenger det nå.  Kjenner hvor sliten jeg er, sliten og litt lei etter gårsdagens kommunestyremøte.  Ikke slik at politikk ikke er gøy – men av forskjellige grunner er det greit med litt fri fra politikken en stund.
Er godt at det snart er litt ferie fra jobben og. Kjenner jeg trenger å ha helt fri litt snart.

Har du lyst på å imponere på matveien i helga? Sjekk dette innlegget. Dette fikk jeg lyst til å prøve!!!

Tom minner om bålforbudet som nå gjelder i mange fylker og kommuner. Og ja, det gjelder deg og. Det hjelper ikke om du ikke synes det blir ordentlig St. Hans feiring uten bål. Det hjelper ikke om du har gledet deg lenge. Det hjelper ikke om det er rett ved vann. Det hjelper ikke om du har vært speider. Det holder ikke at det regnet litt  forrige dagen.
Er det bålforbud så er det bålforbud. Ferdig snakka!!!!!!

Ved dagens gjennomgang av blogginnleggene over min blogg på lista var det Tom og Vibbedille som jeg fant mest interessante.
Best i test ble nok en gang Vibbedille. De isbombene så bare så gode ut! Må prøves.

 

6 kommentarer
    1. Slike kommunestyre møter er tung. Skikkelig tung. Høyre pleide komme med kaffi, frukt og sjokolade til meg. Rødt var den engasjerte på andre siden. Vi var en fin gjeng heldigvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg