Bildebevis

Har man hund så må man ut selv om værgudene rotter seg sammen mot en.
Så mens enkelte sitter å klikker desperat mange ganger på sine egne blogginnlegg på alt en kommer over av elektroniske duppeditter, har hundene og jeg vært ute i skogen og gått tur.

Selv om jeg overhode ikke liker snøen som fremdeles laver ned måtte jeg jo ta noen bilder. Om ikke annet for dokumentasjon. Så de to bildene i dette blogginnlegget er dagens bilder og ikke hentet fra arkivet. Bildebevis kan man kalle det. Så folk ikke får det for seg at denne kjerringa farer med løgn og bedrag.

Her ser dere plena vår. Den jeg hadde planer om å starte med å rake så smått i dag. Tror jeg dropper det.  Er liksom ikke hagearbeid som frister eller føles påkrevd i dag.
Kanskje jeg bare skal ta en litt slapp dag, kose med misnøyen og forbanne snøen helt til den forsvinner.

8 kommentarer

Siste innlegg