Blogganbefalinger

Det er fire blogger jeg vil dra frem denne uka og. Tre blogger jeg har kost meg med å lese.  Den første er Monairens En sånn herlig hverdsgsblogg om alt fra brødbaking til sopplukking. Og det er vel det der med sopplukkinga som fascinerer meg. Jeg vil og… Det at hun er nybegunner gir meg håp. Kanskje er det ikke utenkelig st også jeg en dag snubler over skogens gull. Jeg var på en liten sopptur på fredag, fant noen risker og noen andre spiselige sopper jeg ikke husker hva heter akkurat nå. Fikk blod på tann og blir rnda mer gira hver gsng jeg er inne pp Mona Irens blogg. (Ikke i dag foresten. I dsg vasker hun gardiner og pusser vinduer. Det er sjrlden jeg føler meg inspirert på drn fronten, men jeg vet det kunne trengd.)

Pensjonistgunnaer en blogg i samme kategori. Kanskje en tanke mer samfunnskritisk. Men en blogg med mye positivitet og små betraktninger. Mye fine bilder er det og fra turer hun og puddelen Barney tar i nærområdet. Man blir glad av å lese denne bloggen.

Så har vi MidtlivskriseDet er vel den bloggen jeg har fulgt lengst. Ei som så gjerne ville vært med på karusellen, arbeidet hardt og mye som hun har gjort i alle år, men som på grunn av helseutfordringer ikke makter det lenger. Hun er en fantastisk fotograf og deler bilder fra sine turer med hunden Jonas. Hun har selvironi og er utrolig flink til å skrive. Besøk bloggen om du ikke er fast leser!

Den siste bloggen jeg vil anbefale i dag er Mrsjensenhun er nok langt yngre enn de andre bloggerne jeg anbefaler. Men hun er verdt et besøk. Jeg fulgte henne i den gamle bloggblokka. Nå har hun ikke blogget på en stund, men i går dukket hun opp på forsiden og jeg måtte jo klikke meg inn å lese. Hun skriver bra. Ser kanskje ting fra en annen vinkel en meg, da hun er langt yngre enn meg. Men ei reflektert dame det er verdt å følge.

Kos dere med gode blogger.

7 kommentarer
    1. De tre øverste følger jeg fast og liker godt ! Ikke vært innom den nederste..tar en titt innom å ser.. men har noen unge bloggvenner som jeg er veldig “glad i “..<3<3

    2. Koselig. Takk for at du også viser til min blogg! Kjempeartig. Jeg er alltid innom din blogg, og to av de du nevner. Den siste har jeg ikke besøkt. Men kommer til å gjøre det nå 🙂

    3. Åh.. Så koselig gjort av deg😊 Jeg ble helt rørt her jeg nå😍 Tusen takk! Jeg følger også din blogg . Herlige innlegg du har! Og jeg følger 2 av de andre nevnte her. Den siste må jeg inn å lese😊.
      Det kommer et soppinnlegg senere i dag😉

      1. Flott at det kommer nytt soppinnlegg😊 Jeg har vært på en liten sopptur både i dag og på fredag. Fant litt gjorde jeg og. Men ikke kantareller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg