Bobler…

Det ble ikke bobler I glasset i kveld.  Målet jeg satte meg for uka er ikke nådd.  Vel, rødvin i glasset er heller ikke å forakte.  Det kommer en ny uke, kanskje blir det bobler neste helg?

Eller… neste helg er det samling for fylkestingsgruppa til Rødt. En helg med politikk og sosialt samvær, men jeg tror ikke det kommer til å flomme over av bobler akkurat.

Mulig det blir bobler på torsdag. Da er jeg invitert  på sommerfest med de gamle tillitsvalgt- kollegaene mine. Jeg skipper lett både  et informasjonsmøte jeg er innkalt til og Rødt Ringerike sin sommeravslutning for å få med meg denne kvelden. Det bobler I meg av glede over snart å treffe gjengen igjen. Jo, jeg tror jeg må ha ned meg litt bobler da. En slik ettermiddag fortjener det.

Når jeg tenker meg om har jeg mye å glede meg til til uka.  Livet er i grunn ikke så verst her jeg sitter i kurvstolen på trammen. Selv om det var grått tidligere i dag skinner sola nå fra nesten helt blå himmel.

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg