Catfight….

 

Det er krig på blogg mellom “Kristin” , som jeg ikke vet hvem er og Sophie Elise.  Og sånt blir det lesere av, i det minste for Sophie Elise.  Hvis noen vet hvem denne Kristin er, og hva bloggen hennes heter- vær så snill å opplys meg!

Sophie Elise skrev her om dagen at hun hadde komplekser for ett eller annet om hårfeste bak øra at hun måtte tatovere falske hårstrå bak øra.  Jeg leste det, og tenkte bare.. vel ingen ting.  De gjør jo så mye rart….
Denne Kristin har reagert og sagt HALLO!!! Komplekser for hårfeste og manglende hår bak øra!!! Hva er det neste du skal gi unge usikre jenter komplekser for???  Og, ja. Jeg er jo enig med Kristin  Jeg burde ha skreket det samme.

Sophie Elise prøver å legge seg flat.  Tilsynelatende.
Men det blir liksom sånn, “Jeg beklager.  Hadde jeg visst at det skulle bli bråk hadde jeg ikke skrevet det. Jeg vil jo ikke gi folk dårlig selvbilde.  Alle er like fine uansett hvordan de ser ut og alt det der, men jeg kunne altså ikke leve med at jeg hadde så lite hårfeste rett bak høyre øreflipp. ”

Jeg aner faktisk ikke hvordan jeg ser ut bak høyre øreflipp og hvordan hårfestet mitt er der. Jeg har tynt hår over det hele, og tynnere blir det med alderen. Regner med at det er litt glissent i hårfeste også bak høyre øreflipp (for ikke å snakke om bak den vestre!!) MEN jeg har levd helt greit i 52 år med det hårfestet. Regner med det går greit noen år til.

 

2 kommentarer
    1. Kristin Gjelsvik, svigerdatter til NinaSprellevende, Kristins blogg; Blogg Styleconnection. Kjeftevideoen ligger på VG,
      Av og til er også jeg opplyst. Hun er sterkt imot alle skjønnhetsinngrepene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg