Chilisaus

I dag kom denne flaska i postkassa.  Jeg var så heldig å vinne den i en Give Away Vibbedille hadde på bloggen sin.

Jeg har lukket opp korken og snust, det lukter godt og eksotisk og jeg fikk vann i munnen mens jeg raskt begynte å tenke på hva jeg skulle bruke den til.  Jeg er utrolig glad I chili i maten.

Jeg måtte ta noen dråper på ei teskje og smake. Det var en rund og fyldig smak. Sterk, ja men ikke for sterk. Det første jeg tenkte på var krabbe. Har du prøvd det, Vibbedille? Jeg vet du er glad i krabbe.. lage en chili majones, fersk loff og krabbe. Det tror jeg hadde vært himmelsk.

 

6 kommentarer
    1. Godt å se at den kom hel frem 🙂
      Nei, har ikkje prøvd den på krabbe, men hadde rikelig på den siste burgeren eg spiste + eg hadde den i steden for dressing på osteskiver i ovnen i går – JAMMY!

      Gi beskjed om den er god på krabbe!
      Blir garantert braom den blandes med majones 🙂

      1. Prøvde litt i en majonesbassert salatdressing i dag, med basilikum og hvitløk. Kjempegodt! Takk, snille du. Og jeg skal teste den med krabber til helgen, kanskje.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg