Dagens outfit

Reklame | Zizzi

Det går opp og ned her i verden, og nå er jeg tilbake på en 54. plass. Politiske verv og glede over egen helse selger ikke like mye som sponsede reklameinnlegg lastet opp fra Sri Lanka.  Ja, som dere alle skjønner, Isabell Raad er tilbake på toppen.

Isabell sitt siste innlegg er et reklameinnlegg.  Dagens outfit. Så derfor har Gamle Gubben Grå og jeg stått ute på trammen og tatt “dagens outfit bilder” klokka 07.00 en torsdag morgen.  Sikkert til naboenes underholdning.  “Nå er de galningene i gang igjen”

Kjolen er fra Zizzi, skolettene husker jeg ikke.

7 kommentarer
    1. Rett og slett fantastisk 😀 Og så ute i kjølen også. For det er sikkert ørlite kaldere der du er enn der hun er 🙂
      Smykket likte jeg veldig godt ♥ Det ropte på meg 😉
      Ha en herlig dag ♥

    2. Det var litt småkjølig, ja. Men hva gjør man ikke for å nå bloggtoppen?
      Smykke er jeg veldig glad i. Jeg fikk det til 50 års dagen min av 3 av kollegaene mine. Det er nydelig!

    3. Hahaha, fantabulastiske bilder! Lekker kjole, og vakre positurer (heter det positurer?)! 😀
      Lykke til på vei mot bloggtoppen! 😉
      Og takk til Eva for anbefaling om å lese bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg