Danse våren inn…

Forrige helg hadde Frodith

En utfordring på bloggen sin. Hun ville at vi skulle sende bilder av oss hvor vi danset våren inn til henne, og så skal hun publisere de i Galleri Frodith.

Jeg tenkte at det, det skal jeg gjøre i morgen når jeg kommer ned fra fjellet og snøen. Ja, jeg som elsker våren skal danse barbeint på plenen i ren våryrhet.

Vel på mandag så det slik ut på den plena. Danselysten forsvant, det var ikke spor av våryrhet å finne hos denne kjerringa.

Men nå er sola, våren og gleden tilbake! Og i dag har jeg danset på plenen til ære for Frodith og våren, og til den sedvanlige underholdningen for nabolaget.

Det ble ikke barbeint som lovet. Plutselig ble jeg redd for at Charlie Chihuahua skulle ha lagt i fra seg en kabel eller to på plenen.

Kom igjen. Bli med å dans du og! Send bildene til Frodith La oss fylle Galleri Frodith med glade dansebandet.

 

16 kommentarer

Siste innlegg