Date, og “krisen” er over…..

Date på en mandag takker man ikke nei til! I går var en skikkelig fin dag, altså <3
Det ser virkelig ut som om vi får en ordentlig fin august-måned med tanke på sol og varme.  I varmeste laget for min del, jeg blir helt slått ut og må ha siesta midt på dagen.  Men sjukt herlig med litt sommervarme, egentlig!   Jeg håper på en fin høst, og den sparker vel i gang denne uka.  Jeg ser kalenderen begynner å fylles. . Hoooj hvor det går! Men det skal gå bra, så lenge jeg passer på å legge inn noen pauser slik at jeg får henta meg inn igjen  jevnlig.

Isabell Raad er tilbake på bloggtoppen, og jeg kjenner at jeg smiler her jeg sitter og skriver.

På grunn av at denne og de neste ukene (månedene, sikkert) kommer til å bli sjukt hektiske, var det deilig og ikke minst viktig med en “rolig” men gøy dag i går før alt smeller i gang nå. Jeg dro på date med Gamle Gubben Grå.  Eller date og date. Vi dro til Oslo for å hente en kjele jeg hadde kjøpt på Finn.  Det er så kjekt med en (Gamle Gubben Grå) som kjører og ei (meg) som følger med på at vi kjører slik kartet viser. Hender hun dama på google-map prøver å lue oss på ville veier….Etterpå var vi innom CC-Vest på Lilleaker.  Jeg var mye der rundt 1990, men har knapt vært der iden.  Ble en kaffe-latte. Det må vel telle som date?

Så var det “krisa” da. Krisa som er over.
For Isabell Raad består den krisa av at hun endelig klarte å drikke alkohol igjen og kose seg med det.  Hun har dessverre hatt “avsmak på alko” noen uker. Kanskje ikke så rart når hun har drukket med begge hendene daglig i flere år…
Vel, jeg har ikke avsmak på en god rødvin, selv om jeg ikke drakk alkohol i går. Pleier sjelden det på en mandag. Og hadde jeg fått avsmak på rødvin eller annen alkohol hadde jeg ikke sett på det som noen krise.

Men krisa er over også for meg, og det føles utrolig godt.  Jeg smiler her jeg sitter og skriver.  Det har endelig vært et skifte på bloggtoppen og jeg kan skrive om en ordentlig toppblogger! Ingenting er vel bedre enn å kunne harselere med en jentunge i 20 åra! De er ikke så hårsåre som middelaldrende menn.

Det var en fin mandag.

Jeg gikk riktignok glipp av premieren på PH (Paradiset Hotell) klokka 22. Satt ute på terrassen og pratet med Gamle Gubben Grå i stedet. For å være ærlig har jeg ikke sett en eneste episode av PH. Ikke i noen av sesongene. Tror ikke jeg har gått glipp av noe.

I dag må Isabeell være opplagt og uthvilt! Hun får besøk av ei skjønn dame som skal style henne i dag tidlig til dagens shoot.  Det dukka ikke opp noen i Drømmehuset for å style meg i dag morges. Enda jeg garantert hadde trengt det mye bedre enn nydelige Isabell.  Er litt småpjusk her jeg sitter og blogger. Litt styling hadde sikkert gjort underverker på ei kjerring som har sett sine beste dager.

Men jeg skal ikke på noen shoot i dag. Heldigvis. Liker ikke å bli tatt bilde av. Og tro det eller ei, med denne kjerringa har nok av øyeblikk i hverdagen hvor jeg må oppriktig klype meg i armen både en og to ganger for å skjønne at jeg ikke drømmer. For eksempel at jeg ligger på plass nummer 20 på bloggtopplista. Er i det øverste feltet for tredje dag på rad! Det har vært mange av de øyeblikkene den siste tiden, og fy søren så takknemlig og ydmyk jeg er. Skikkelig, skikkelig, skikkelig heldig er jeg.

Jeg kommer ikke til å vlogge i dag heller.  Stor klem fra meg. Love you!

 

12 kommentarer

Siste innlegg