Dagene flyr..

I går gikk dagen med til kommunestyremøte. I dag har jeg vært på jobb. Slik blir det ikke mye blogging av.  Eller kommunestyremøter såvel som travle arbeidsdager kan i og for seg gi inspirasjon til mangt et blogginnlegg, men jeg sitter ikke å blogger på jobb eller i kommunestyremøter.

Nå etter jobb har jeg vært og gjort noen ærend. Det er jo fredag, så jeg hadde lyst pålitelig rødvin til helgen. Jeg måtte og ha litt mer garn til temperaturteppe. Og ikke minst  jeg trengte en god kopp kaffe-latte med karamell!

Svippa og innom posten etter ei pakke. Skal muligens vise dere i et senere innlegg hva jeg har kjøpt. Jeg kan røpe så mye som at det ikke er kakepynt.  Enten er det genialt, eller så har jeg kjøpt katta i sekken. En vet liksom ikke alltid når en handler fra utenlandske nettbutikker.

Nå skal jeg bare ha ri aldri så liten tissepsuse før jeg setter i gang med middagslaging. I dag skal vi ha toast med Skagenrøre.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg