Denne dansen….

Reklame | Scholl KOCOSTAR, Tweezeman

Hva skal en stakkar kjerringblogger stille opp med når Isabell Raad der øverst på bloggtopplista bare skriver om dans?  Det er lenge siden denne kjerringa tråkket sin siste foxtrot.  Lenge siden jeg svevde grasiøst over parketten.   Det er lenge siden lørdagens høydepunkt var byens diskotek. Nå er det valgkampstand på torget som gjelder. Det er liksom ikke like glamorøst.

På Skal vi danse skal de danse rumba i kveld.  Jeg husker delvis dansen fra Ritchers danseskole.  Trinnene skal gå i en firkant…. en – to- tre – fire.Grasiøst skal man gli over parketten i rolige bevegelser. Jeg likte Rumba. Kunne sikert gjort det bra hvis partneren min ikke var en liten tjukkas på 12 som nådde lange, slanke meg på 14 bare opp til brystene..

Isabell har tatt pedikyr.  Det burde jeg og gjort.  Så i kveld blir det frem med neglesaks og fotfil – Eller mest sannsynlig sovner jeg på sofaen.

Scholl//Tweezerman//Kjøp KOCOSTAR Foot Peeling Pack, Kocostar Fotpleie Fri frakt

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg