Denne ukens planer….

Reklame 3 reklamelinker

 

I går var jeg helt nede på en 95. plass på bloggtopplista så her må skjerpings til.  Isabell Raad kom på toppen av lista ved å dele programmet sitt for denne uka. Hallo. Alle vet jo at hun er med i “Skal vi danse” og dermed trener dansing hver dag.  Det må da være mye mer spennende og få greie på hva ei 50% sykmeldt kjerring på 50+ bruker uka til. Så nå deler jeg mitt ukeprogram – og kommer til å suse oppover bloggtopplista. sann mine ord!

MANDAG

05.30 – 06.30 Vekke Yngste Sønn/ arbeide med blogg
06.30 – 07 Kjøre Yngste Sønn på jobb
8-15 Arbeide som radiograf.
(Jeg starter altså dagen min 4 og en halv time før Isabell våkner til live og begynner å arbeide med sin blogg rundt klokka 10..
Og mens jeg gjør meg ferdig med lunsj og siste økt på jobben har Isabell dansetrening fra 12 – 15)
15.30 Plukke opp Yngste Sønn og kjøre han hjem i håp om at Gamle Gubben Grå snart kom hjem slik at  de to kunne reise til Høvdingen og hjelpe han med noe.
16.00-16.50 Handle mat.
(Dette var alt jeg rakk men Isabell hadde hele tre møter i leiligheten sin om oppussingen håndverkerne holder på med)
17.00 – 18.00 Lufte Kjøteren og Charlie Chihuahua.
18.00 -18.30 Innom Kiwi ent lite ærend for Yngste Sønn
18.30 – 19.00 Lage middag.  Tok det lettvint i dag. Pølser i lompe/ brød
19.00 – 19.30 Spise middag
(Mye kjedeligere enn Isabell som gjorde to samarbeid .  Hva vil foresten det si?)
Kvelden tilbragte jeg på terrassen sammen med Gamle Gubben Grå, mens Isabell hadde middag med jentene.

TIRSDAG

05.30 -06.00 Få Yngste Sønn på jobb. (I dag skulle han begynne 06.00, og Mamma stiller selvsagt som sjåfør)
06 – 07.00 Arbeider med sosiale medier (Some) dvs sjekker facebook, leser litt blogger, sender noen meldinger til Rødt medlemmer roser leserinnlegg, og kommer med kommentarer i forskjellige nettdebatter
07.00 – 07.30 Kiwi åpner og jeg er først i køen, kjekt å få unna dagens handel
07.30- 09,00 Blogger og spiser frokost. Sjekker nettaviser. En ekstra tekopp.
(Nå står Isabell snart opp for å jobbe med bloggen og tømme mailboksen. Jeg vurderer å ta en liten strekk på sofaen etter frokost. Tømme jobbmailen skulle jeg og ha gjort etter ferien.  Ha en lang og gos kontordag. Det får bli i morgen, for i dag er jeg ganske sliten)
11.00 Legetime + hente medisiner
(Isabell har vippetime klokka 13. Vi er i grunn ganske like. Legetime 7 vippetime. Det blir jo nesten det samme)
12.00 -15.30 Husarbeid / sofaen Vi får se hvordan formen er.
Isabell skal lunsje med en venninne klokka 15. Hvem spiser lunsj klokka 15? Da er det jo snart middagstid?)
16.00-18.00 Møte i Hovedutvalget for Helse Omsorg og Velferd. Siste møte med “gjengen” før valget
(Mens jeg er opptatt med politikk klarer Isabell både å flytte inn der hun skal bo midlertidig og ha negletime. Snakk om effektiv dame! Hvem setter av EN time tilå flytte? Jeg pleier å sette av ett par dager – minst!)
Etter hovedutvalget orker nok ikke jeg stort mer.  Men Isabell skal både ha telefonmøter og arbeide med et henmmelig prosjekt.

ONSDAG

05.30 -07.00  Få Yngste Sønn på jobb. Arbeide med sosiale medier.
07.00 – 15.00  Kontordag.
(Isabell er opptatt med “Skal vi danse” når hun får stått opp)
På ettermiddagen skal jeg hverken sugnere det sykeste som noensinne har skjedd meg eller ha ferie.  Det overlater jeg til Isabell.  Jeg skal forhåpentligvis orke å gjøre litt husarbeid, kanskje signere noen leserinnnlegg, delta i noen debatter på nett,kose meg i kurvstolen på trammen eller kurvgyngestolen på terrassen eller bare sløve på sofaen

TORSDAG

05.30 – 06.30 Få yngste Sønn på jobb.
08.00 – 16.00  Møtedag i Drammen
18.00 – 19.00 Møte med kornbønder i kornsiloen (politikeroppdrag)
(Må davære mye mer spennende enn Isabell som er på høstlanseringen tilTV2 i Bergen)

FREDAG

05.30 – 07.00  Få Yngste Sønn på jobb.
Resten av dagen har jeg ingen planer!!!!
(Isabell skal fly hjem fra Bergen, ha dansetrening og jobbe med det hemmelige prosjektet sitt)

LØRDAG

11.00 – 15.00 Valgkampstand
(Isabell skal på dansetrening)

SØNDAG

INGEN PLANER!!!!
(Isabell skal på dansetrening og arbeide med bloggen)

Jeg kommer selvsagt til å arbeide med bloggen min i ledige stunder. Også med sosiale medier og delta på nettdebatter, husarbeid ,så hadde jeg vært deg – følg med på bloggen min! Livemitt er da minst like spennende som Isabell Raad.
Isabell har reklameinnlegg for en topp, en jeans og ett belte.  Da kan ikke jeg være dårligere

Bukse//Topp//Belte

 

6 kommentarer
    1. Min uke er nok mye kjedeligere, selv om jeg aldeles ikke kjeder meg. 😁
      Ryggen er forøvrig vond igjen her i gården. Dessuten har jeg bestilt dings til håndtrening, for nå synes jeg til tider det er plagsomt lite styrke i hendene. En revmatikers problem, antar jeg. Sterk nok den ene dagen, neste dag funker ikkeno.

      “Gjøre to samarbeid” har kanskje noe å gjøre med å samarbeide med sponsorer, bedrive reklame. Altså tjene penger.

      1. Oi, jeg glemte å fortelle om været. 😳Senil også…
        Delvis overskyet, delvis sol, vind, kjølig, regnbyger av og til….er derfor gikta er plagsom. I går plasket det noe sinnsykt, i morgen plasker det nok igjen. Ustabilt vær altså. Jeg knirker og verker i alle ledd. Men det er slik det er når høsten er i anmarsj. Men bevares, man må faktisk godta at maskineriet slites ned med alderen og at man ikke kan alt man kunne før.

        Ha en fin dag!

    2. Du skal ikke ta LITT danse-timer/danse-blogging eller noe du også da, for å matche Isabell sin SKal vi danse…..? 😀 Det hadde vært moro

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg