Det ble tur

Vi har ikke hatt mye av verken sol eller blå himmel i november, men i går da vi var på tur slo det til. Selv om det var surt, var det godt med en litt lengre stund ute når været var så bra. Vi trenger å få med oss de solstrålene vi kan på denne tiden av året. I dag snør det og himmelen er på ny grå.

Puls og pust fikk jeg og i går, så treningseffekten var til stede. 4 km et kanskje ikke så mye å skryte av, men med ribbensbrudd er jeg fornøyd. Det viktigste er ikke lengden på turen men tiden vi oppholder oss ute.

Ikke like fint i dag, lett snødde i lufta. Men vi var ute på tur i dag og. Gikk litt kortere. 3,5 km. Underlaget var litt mer utfordrende, selv med piggsko. Så i dag fikk jeg trent ballanse og styrke i ankelen i tillegg til at jeg oppnådde både puls og pust. Er det lov å være litt stolt av at jeg kom meg ut i dag? For i dag fristet det ikke å forsere dørstokken å komme meg ut på tur.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg