Det er ikke rettferdig….

I dag var det et nytt navn øverst  på bloggtopplista. Spennende!  Ikke kunne jeg huske at jeg hadde vært innom denne bloggeren heller.  Spennende å se hva slags blogg jeg skulle kommentere i dag.  Åpnet bloggen og så en kjekk ung kar. Wow, en mannlig blogger på toppen!  Det tror jeg ikke jeg har opplevd før.  Spennende. og se hva slagstema jeg nå skulle kommentere. Øl? Fotball? Bil?
Overskriften var ikke like lovende.  “PH siste hemmeligheter.”  og jeg har lært så mye at ph ikke har noe med kjemi å gjøre når det gjelder toppblogging. Og ja, jeg ble skuffet. For ikke var det noe spennende lesing, ikke var det noen saftige hemmeligheter, ikke var det noe som helst å kommentere.
Og dette skal liksom være en toppblogger?

8 kommentarer
    1. Ungdommens store forbilder. Antar PH betyr Paradise Hotel og ikke pH-verdi.
      🙄
      Det regner, og jeg har vondt i ryggen. Sånn om noen lurte…
      (Nå måtte jeg flire litt: De unge i PH har noe å se fram til når de eldes. Vond rygg f.eks.)

    2. Nå måtte jeg le litt her jeg sitter….kom inn på denne bloggen.. “Kjerringtanker” er kloke tanker, stort sett..Ikke alltid mannfolka er enige da.. Artig å lese ihvertfall.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg