Det går oppover

I dag har jeg avansert fra plass nummer 15 til plass nummer 13. Det går opp, opp, opp!

Det er tre av de bloggerne som lå over meg I går som ligger under meg I dag.  Nina Sprell Levende, Julia Nyland og Lavkarbo med Hanne.  Ingen av de kom med noe innlegg i går. Litt surt at de eneste jeg  liksom avanserer forbi er de som ikke blogger.

Egentlig burde jeg da ha havnet på en 10. plass siden Stine Skoli, Mat fra bunnen og Ida Wulff hellet ikke kom med noe nytt.  I grunn enda verre å bli slått av folk som ikke evner å fornye seg når jeg tenker etter

De som er gode i matematikk skjønner at når jeg har avansert 2 plasser men fått 3 nye under meg må også noen ha passert meg på sin vei oppover på lista.  Det er Christine Emilie.  Hun har laget en nydelig gjestebok til inspirasjon for alle kreative sjeler.

Hva har så de 8 andre som ligger over meg skrevet om? De som alltid er på topp og leverer. Det er jo de jeg må lære av.

Spis og Spar deler en oppskrift på indisk kyllinggryte. OK, da blir det Indisk til middag i dag! Men siden jeg først kommer til å entre Drømmehuset rundt 21 tror jeg det blir en litt annen variant.

Monika Vederhus skriver om angsten som begynner å slippe taket.  Jeg gleder meg med Monika! Gleder meg og over at jeg ikke sliter med angst.

Å skrive om psykisk sykdom gir klikk. Men det temaet overlater jeg til de som har følt det på kroppen.

Vibbedille har trukket ut vinner av Give Avay. Jeg har ikke noen Give Avay som kan estimere klikk. Vurderer om jeg burde det.

Doc og Dask er blitt helt friskmeldt.  Martine Halvs har en oppdatering på hva som skjer sånn helsemessige med henne. Mamma på hjul driver og tilpasser rullestol. Helse gir klikk. Det nærmer seg raskt max-dato for min del. Kanskje jeg burde skrive et innlegg om prosessen jeg er inne i nå? Den er ikke lett.  Ser forresten at Kokkejævel søker ansatte til nettbutikken. Jeg er jo på jakt etter ny jobb. Kanskje jeg burde søke? Eller kanskje ikke…..

Mette  skriver om ekteskapet sitt og utfordringene hun og ektemannen har.  Ekteskap hvor man kommer fra to ulike kulturer.  Jeg tror ikke jeg skal skrive noe innlegg om utfordringene Gsmle Gubben Grå og jeg har møtt i vårt lange forhold. Det kunne og fort bli et langt innlegg. Jeg tror ingen samliv ikke møter utfordringer.

Jeg forsøker å lære av toppbloggerne og skriver på blokka at jeg skal skrive innlegg om Indisk gryte og om prosessen rundt min langtidssykemelding. Jeg lover ikke at det kommer i dag. Jeg er nå i Drammen. Har vært her i møter siden 8.30. Tillitsvalgtsdag. Har et møte i Hønefoss om noen timer som politiker. Har og noen telefoner jeg må ta og noen mailer som må skrives. Livet går fremdeles rimelig i 100. Følg med, følg med. Nye innlegg kommer når du minst venter det.

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg