Det snør….

Dere som har lest dagens første blogginnlegg har kanskje fått med seg at Kjerringa ikke akkurat er i kjempehumør i dag. 15. plass på bloggtopplista og ishockey fikk liksom ikke Kjerringa til å juble.

Når jeg nå hadde tenkt liksom å sette i gang med dagen og titter ut av vinduet, hva ser jeg?
Jo store hvite filler med snø som daler ned tett i tett.
Sukk. Humøret ble ikke noe bedre av det.

Nei, jeg gadd ikke gå ut for å ta nye bilder av snø. jeg har mange nok i arkivet.  Det ser nesten ut sånn so på bildet,
Jeg holder meg inne og prøver å få unna litt husarbeid.

2 kommentarer
    1. Polarvirvelen er svekket leste jeg et sted og da blir det mye fuktighet i atmosfæren og er det kaldt så kommer det ned som snø……..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg