DIY dorullholder

Dere som har fulgt med på bloggen min en stund husker sikkert den rosa gjestedoen min. Den som er så rosa at Gamle Gubben Grå hevder han blir sveiseblind hvis han går inn på, og som han stadig advarer gjester mot å besøke.  Som dere sikkert også vet elsker jeg den doen! Min egen lille feminine oase i hverdagen.

Som den detaljfreaken jeg er har jeg lenge ergra meg over at dorullholderen er eggeskallfarget. Det blir lissom litt feil.

Det enkleste hadde jo vært en runde med litt rosa bengalakk eller spraymaling. Men jeg hadde lyst på litt mer glam. Eller enda mer sprøtt.

Jeg tenkte en stund på decopage  finne det rette serviettmotivet å gå bananas.  Elker hva med glansbilder tett i tett? Engler med rosa kjoler eller vinger for eksempel. Fant ut at jeg måtte ha ganske mange ark med glansbilder for å få til det jeg tenkte. Flere enn de hadde i lekebutikken.

Så vurderte jeg kontaktpapir. Søkte på nett, men lite i rosa fargetoner i den nyansen jeg ønsket

 Hva med gavepapir? Det må vel gå sn å finne i rosa?  Og ganske riktig. På Rusta fant jeg denne drømmen av et gavepapir!

Så var det bare litt klipping og liming og plutselig hadde jeg den perfekte dorullholder.

Perfekt på mitt rosa gjestetoalett!

15 kommentarer

Siste innlegg