Drammen…

Sophie Elise på toppen av bloggtopplista er i Bergen. Jeg er i Drammen, og har ramlahelt ut av lista igjen. . Opplegget her blir nok som forventet. Jeg er i Drammen nesten hver torsdag, og det har jeg vært de siste 10 åra. Det blir møter hele dagen.
Jeg gruer meg ikke, langt der i fra. Men jeg kan ikke si at jeg gleder meg heller. Bare en helt vanlig dag på jobb.
Ikke synes jeg det er spesielt ærefullt selv om foretaksledelsen deltar på en del av møtene.
Og jeg har ikke med meg mitt eget kamerateam – heldigvis.
Jeg er sammen med de andre foretakstillitsvalgte, også Magda da. Selveste Foretakshovedverneombudet!

Gant//Fashion Victim//Vid, paisleymønstret bukse//Jawbreaker

Det er ei uke til lønning, men man kan jo drømme seg bort med å studere klær på nett.  Fant masse fint i dag og…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg